Potrivit pentru o gamă largă de vehicule cu motoare de toate puterile și de ultimă generație (DI & DI-MPI), conforme cu standardul Euro 6D WLTP. Master-slave pentru 8 – 12 cilindri. Certificări R155 / EPA.
ECU AFC-3.0 DI
3, 4 & 6 Cilindri
Temperatură de lucru: -40 °C ÷ 120 °C
Construcție: Capac plastic cu dop de ventilație – Corp de aluminiu cu aripioare de răcire – IP69K
Tensiune de lucru între 7,5V și 15V, voltaj invers și protecție
3 Conectori – Molex
Intrări: senzori analogici – senzori digitali OEM și intrări digitale
Injectoare benzină: DI și MPI între 3 și 6 cilindri
Injectoare MPI – emulare internă
Injectoare DI – emulare variabilă GDI integrată
Curent consumat: Standby 27 mA @ 12V – sleep < 0,50 mA @ 12V
Interfețe de comunicare: 3x CAN, 1x LIN-bus
Dimensiuni: 208 x 180 x 44 mm
Greutate: 200 g
Omologări: R67, R110, R10
ELECTROINJECTOR IN03 MY09
Impedanță: 1,66 / 1,7 mH a 20 °C
Temperatură de lucru: -15 °C ÷ 120 °C
Voltaj: 6 V ÷ 16 V
Garniturpă: cauciuc pe metal
Omologări: 67R-01, R110
SENZOR PTS SENSATA (ON RAIL)
Senzor de presiune și temperatură gaz
Greutate: 22 g
Dimensiuni: ø = 24 mm, h= 64,5 mm
Tensiune alimentare: 5 ± 0,1 VDC
Curent alimentare: 10 mA MAX
Tensiune de ieșire (presiune): 0,5 to 4,5 V
Temperatură de lucru: -30 °C ÷ 130 °C
Omologări: 67R-01, R110
REDUCTOR CPR
Presiune de lucru: 1,2 bar
Putere maximă: 100 kW
Filtru de stare lichidă integrat
Electrovalvă integrată: 12 Vdc, 11,7 W
Temperatură de funcționare: -20 ÷ 120 °C
Presiune suportată: 2,5 ÷ 30 bar
Tensiune de lucru (electrovalvă): 8 ÷ 16 Vdc
Greutate: 1,2 Kg
Omologări: 67R-01, 10R-03, UL
REDUCTOR EVP-500
Reductor cu o singură treaptă, complet electronic
Presiune de intrare: 300-2500 kPa
Presiune de ieșire: 0-550 kPa ajustabilă (limitată software între 50-380kPa)
>100 kg/h debit maxim de combustibil (la 60⁰C ECT)